Използваме бисквитки. Като използвате нашия сайт, вие се съгласявате с ползването им.

Приемам | Разбери повече

Български English

5 години удължена гаранция

Stand BY Me  стартира в България.

След успехът на своята платформа Stand BY Me (SBM) в редица европейски държави, Daikin я въвежда и в България .

SBM е интернет портал и дава възможност на крайните потребители да намерят цялата необходима информация за закупеното от тях Daikin устройство и да се възползват от възможността да удължат гаранцията на техниката си до 5 години . Също така всеки клиент на марката може да открие сервизния център, към който пренадлежи уреда му, да зададе своите въпроси и да запази час за поддръжка при нeo бходимост.

За да се възпозват потребителите на Daikin от тази услуга, е необходимо да регистрират устройството си на уеб сайта Stand By Me. https://standbyme.daikin.bg/bg/

 

Предимствата за крайния потребител :

ПЪЛНА СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ НА КЛИМАТИКА - публикувана е в профила на всеки регистриран клиент.

ДАННИ ЗА ГАРАНЦИЯТА– детайли за гаранцията на инсталацията, описани по ясен и прозрачен начин. 
5 ГОДИНИ УДЪЛЖЕНА ГАРАНЦИЯ -  всеки регистриран потребител ще има възможност да удължи гаранцията си за резервни части до 60 месеца.

НАПОМНЯНЕ ЗА ПОДДРЪЖКИ - всеки регистриран клиент и сервизния му партньор получават автоматично напомняне за профилактика по програмата SBM за удължена гаранция .

ЛЕСЕН КОНТАКТ- в профила на потребителя са публикувани контактите на сервизния му партньор. 

 

 

Условия за удължаване на гаранцията до 5 години по програма
Stand By Me 

1. Всеки клиент закупил климатик Daikin от ММС  трябва да предостави попълнен формуляр с искане за удължаване на гаранцията до 5 години. Удължената гаранцията покрива доставката на резерните части от Дайкин*.

2. След това потребителят трябва да потвърди регистрацията си на: https://standbyme.daikin.bg/bg/

3. За да важи удължената гаранция, е необходимо всеки клиент на ММС след получаване на известие от системата на Дайкин за предстояща поддръжка, да се свърже с офисите на ММС в срок до 10 дни с лед известието. Съвместно със сервизния център на фирмата се планира дата посещение за платената профилактика , която не трабва да надхвърля 10 работни дни от датата на подадения сигнaл към ММС.

4. Профилактиката на климатика включва:

  - посещение на адрес

  - демонтаж на въздушни филтри на вътрешното тяло на климатика и измиване 

  - почистване на топлообменика с професионален препарат за дезинфекция 

  - почистване на пластмасовите компоненти на вътрешното тяло 

  - замерване на налягането на хладилния агент с манометри 

  - почистване и проверка на проходимостта на дренажните тръби .

5. Цената на годишната профилактика по програмата SBM за удължаване на гаранция е 96 лв с ДДС **

6. При необходимост след приключване на профилактиката , сервизният екип дава препоръка за допълнителни дейности, които могат да се извършат, за да се под обри работа на климатика. Всяка допълнителна дейност и сервизна услуга се заплащат по ценовата листа на ММС.

 

*Гаранцията не покрива : фреон, пластмасовите компоненти на климатика, както и кондензните линии и елементите извън климатика. 

**Tази цена е валидна до 31.12.2019г. като фирмата си запазва правото на корекция с оглед на пазарните условия . Всяка промяна ще бъде своевремeнно публикувана в сайта на компанията .