5 години удължена гаранция
Stand BY Me стартира в България.
След успехът на своята платформа Stand BY Me (SBM) в редица европейски държави, Daikin я въвежда и в България .
SBM е интернет портал и дава възможност на крайните потребители да намерят цялата необходима информация за закупеното от тях Daikin устройство и да се възползват от възможността да удължат гаранцията на техниката си до 5 години . Също така всеки клиент на марката може да открие сервизния център, към който пренадлежи уреда му, да зададе своите въпроси и да запази час за поддръжка при нeo бходимост.
За да се възпозват потребителите на Daikin от тази услуга, е необходимо да регистрират устройството си на уеб сайта Stand By Me. https://standbyme.daikin.bg/bg/
Предимствата за крайния потребител :
ПЪЛНА СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ НА КЛИМАТИКА - публикувана е в профила на всеки регистриран клиент. |
|
ДАННИ ЗА ГАРАНЦИЯТА– детайли за гаранцията на инсталацията, описани по ясен и прозрачен начин. | |
5 ГОДИНИ УДЪЛЖЕНА ГАРАНЦИЯ - всеки регистриран потребител ще има възможност да удължи гаранцията си за резервни части до 60 месеца. | |
НАПОМНЯНЕ ЗА ПОДДРЪЖКИ - всеки регистриран клиент и сервизния му партньор получават автоматично напомняне за профилактика по програмата SBM за удължена гаранция . |
|
ЛЕСЕН КОНТАКТ- в профила на потребителя са публикувани контактите на сервизния му партньор. |
Условия за удължаване на гаранцията до 5 години по програма
Stand By Me
1. Всеки клиент закупил климатик Daikin от ММС трябва да предостави попълнен формуляр с искане за удължаване на гаранцията до 5 години. Удължената гаранцията покрива доставката на резерните части от Дайкин*.
2. След това потребителят трябва да потвърди регистрацията си на: https://standbyme.daikin.bg/bg/ в срок от 1 месец
3. За да важи удължената гаранция, е необходимо всеки клиент на ММС след получаване на известие от системата на Дайкин за предстояща поддръжка, да се свърже с офисите на ММС в срок до 10 дни с лед известието. Съвместно със сервизния център на фирмата се планира дата посещение за платената профилактика , която не трабва да надхвърля 10 работни дни от датата на подадения сигнaл към ММС.
4. Профилактиката на климатика включва:
- посещение на адрес
- демонтаж на въздушни филтри на вътрешното тяло на климатика и измиване
- почистване на топлообменика на вътрешното тяло с професионален препарат за дезинфекция
- почистване на пластмасовите компоненти на вътрешното тяло
- замерване на налягането на хладилния агент с манометри
- почистване и проверка на проходимостта на дренажните тръби .
5. Цената на годишната профилактика по програмата SBM за удължаване на гаранция на сплит система е 150 лв с ДДС **
6. При необходимост след приключване на профилактиката , сервизният екип дава препоръка за допълнителни дейности, които могат да се извършат, за да се под обри работа на климатика. Всяка допълнителна дейност и сервизна услуга се заплащат по ценовата листа на ММС.
*Гаранцията не покрива : фреон, пластмасовите компоненти на климатика, както и кондензните линии и елементите извън климатика.
**Tази цена е валидна до 31.12.2022 г. като фирмата си запазва правото на корекция с оглед на пазарните условия . Всяка промяна ще бъде своевремeнно публикувана в сайта на компанията .